Wednesday 23 October 2013



Assalamualaikum…

Ya..mungkin ramai dah dengar cerita. Vitamin C Shaklee kini kembali!! Dah setahun menunggu akhirnya terubat rindu.

Tapi hati-hati ya, ada pula yang nak kaut untung berlebihan. Sustained Release Vitamin C 500mg Shaklee ni harga pasaran untuk semenanjung RM92.50(SM)/RM97.50(SS), ada 180 biji tau. Ada pula yang jual RM1 untuk sebiji. Jadi, sila berhati-hati ya.



Apa istimewanya Vitamin C Shaklee ni sampai ramai tak sabar-sabar menanti kemunculan semula dan ramai pula menyerbu bila mula tahu kewujudannya?

1. Vita-C 500mg ni adalah Vitamin C berbentuk tablet. Setiap tablet mempunyai kepekatan 500mg Vitamin C bersamaan 7.5 biji oren segar

2. Ianya diberi nama ‘Sustained Release’ kerana setiap tablet dicipta untuk membebaskan 1.5 Vitamin C buah secara berterusan perlahan-lahan ke dalam badan.

3. Ujian klinikal menunjukkan Vitamin C dalam 2 tablet mampu bertahan selama lebih kurang 5 jam dan mampu kekal dalam plasma darah kita sehingga 24 jam!

4. Dengan kata lain, 2 tablet Vitamin C boleh melindungi badan kita selama sehari suntuk! Berbanding dengan tablet yang tidak diperbuat daripada teknologi ‘Sustained Release’, Vitamin C akan terus dihadam oleh usus dengan cepat dan sebahagian Vitamin C akan terus dibuang dan dibazirkan sebab usus tak dapat menyerap sepenuhnya Vitamin C tersebut. Rugi kan?

5. Mengandungi Bio-flavonoid yang meningkatkan penyerapan Vitamin C menghalang daripada dirosakkan oleh pengoksidaan dalam badan



Jadi, apa lagi? Jom dapatkan segera. Lagi best kalau dapat ambil bersama-sama Collagen Powder Shaklee.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat?

Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Siti Khadijah
♥ SMS | WhatssApp : 018-2836867
♥ Shaklee ID : 846821
♥ Email : sitikhadijahrohana@gmail.com

No comments:

Post a Comment