Monday 10 March 2014

TESTIMONI SATIN SKINZ

MASALAH
- Jerawah besar, bernanah dan sakit
- Muka Kemerahan (salah produk)

SELEPAS 11 HARI SATIN SKINZ
- Jerawat Kecut dan CLEAR !
- Muka lebih Glow dan Kemerahan pulih
- Rasa lebih berkeyakinan tanpa make up !



PARUT LEKUK semakin nipis dan rata..result ni bru 15 hari..jerawat pun dah x merah dan semakin surut.. Jerawat baru pun dah tak hingin nak naik !!!

We love SATIN SKINZ !



PENGALAMAN 18 HARI

Serious saya tak edit !! Malu sebenarnya nak bagi gambar sebelum consume satin skinz... Dula muka nampak letih dan kusam je... Lain sangat dengan saya yang sekarang... Rasa macam di beri kulit baby pulak ! Thanks satin skinz !!


PENGALAMAN 30 HARI

Aku yang dulu bukan lah yang sekarang.. Lalalala~ Hehehe.. Jauh beza kan.. No komen la sis.. tengok je gambar after saya mesti sis dah tahu betapa betuahnya saya selepas berjumpa Satin Skinz ~








1 comment:

  1. Bole x kita amek satin skinzb+ shaklee?? Bahaya x?

    ReplyDelete