Tuesday 2 December 2014

KINETIC SAND TINGGALKAN TAB, RANSANG MOTOR SKILL ANAK2


Apa itu Kinetic Sand? Kinetic Sand ada lah sejenis mainan Pasir yang
dicampur dengan bahan lain, yang menjadikan ia seperti playdoh,
tapi playdoh adalah tanah liat dan Kinetic Sand of course dr pasir.
kenapa pasir? walaupun pasir hanya kaler brown, tapi pasir mempunyai
texture yang lebih menarik perhatian anak anak,aku rasa~
dorg lebih suka memegang pasir.contoh terdekat anak aku lah,
di jenis yang suka explore, dia suka sgt pasir, tapi sedih,
depan rumah kami xde pasir,ada pasir sikit sikit je,kesiann~
aku x pernah marah dia main pasir, biar kan dia main,
biar dia pegang,biar dia rasa,itu lebih bagus aku rasa.

Kinetic Sand ni dari Sweden,
ciptaan ni aku rasa sangat menarik, untuk budak mcm anak aku,
yg rumahnya jauh dari tempat tempat berpasir ni.hehe.
boleh main bila bila masa,tapi xperlu risau tentang pasir di mana mana,
just letakkan dalam satu bekas,dan boleh main dengan aman.

gluten free









Kinetic Sand adalah melekat antara satu sama lain,
dan tidak akan kering,no worries ya!


korg boleh rujuk YouTube untuk banyak lg review Kinetic Sand.







mana nak beli Kinetic Sand murah?
aku ada jual! kenapa aku jual murah?
biasalah,aku beli borong! ehehehe.


harga pasaran dulu sekilo RM90 tau,
harga aku mesti lah murah!


Kinetic Sand!
Kinetic Sand!
Kinetic Sand!





BERMINAT??
JOM ORDER.

HARGA PASARAN
RM 90

HARGA KAMI!!
RM55( FREE POS SELURUH MALAYSIA)


PEMBAYARAN BOLEH DIBUAT KE AKAUN BERIKUT :
  • MAYBANK : 564333600893 (Siti Khadijah Rohana)
  • CIMB Bank : 7601497846 (hilmi Bin Noordin)

HANTARKAN BUKTI PEMBAYARAN / RESIT DENGAN SALAH SATU CARA BERIKUT :
(MOHON BERSABAR MENANTI REPLY DARI KAMI)



    • Whatsapp / Telegram : 018-2836867
    • Inbox (Facebook Pages) : Zialisha Beauty House
    • Email : zialishabeautyhouse@gmail.com


















    No comments:

    Post a Comment